Indkøbskurv (0) 0 Indkøbskurv

Din indkøbskurv ser tom ud.

Tak! Dine favoritter er blevet overført til indkøbskurven

Gå til indkøbskurv
ABOER I FOKUS
© iStockphoto

Slip dit fulde potentiale løs!

Forretningsliv

I de senere måneder er Melodie Nakhle og hendes team blevet inspireret af den styrke, tilpasningsevne og vækst, som Amways ABOer har udvist ved at tackle de helt usædvanlige udfordringer under coronakrisen på den allerbedste måde. Læs, hvordan du kan udnytte dit potentiale optimalt og gå en spændende fremtid i møde.

"Det har været en udfordrende tid," udtaler Melodie Nakhle, Managing Director for Amway Europe & Southern Africa. "Det har krævet, at vi alle har måttet bevæge os ud af vores tryghedszone – og udvikle os og lære undervejs." Men det er, ikke uventet, noget, som vores ABOer har været ualmindeligt gode til. Ifølge Melodie har ABOerne vist sandt lederskab, ageret positivt, fundet på nye måder at mødes på, inspireret andre og fortsat arbejdet for at skabe resultater ikke bare for deres egne grupper, men for Amway som helhed.

Og nu vil Melodie og hendes ledelsesteam se fremad. I denne artikel fortæller de om fire aspekter, som de mener spiller en afgørende rolle for, at både Amway og ABOer kan slippe deres potentiale løs sammen – og derved føre vores spændende A70-vision ud i livet, så I kan opbygge en forretning, der er endnu bedre og større:

1. Altid mennesket først.

Amways grundlæggere Rich og Jay sagde en gang meget rammende: "Vi har først og fremmest brug for kunder, for uden kunder har vi ingen forretning." Det er lige så sandt i dag, som det var den gang. Jeres kunder står i centrum for alt, hvad vi I gør som ABOer, og det er jeres mission at hjælpe mennesker med at leve et bedre og sundere liv. Ved at fokusere på jeres tilgang til jeres kunder og på, hvordan I tilbyder de rette løsninger til deres behov, kan I øge væksten i jeres Amway-forretning og opnå mere. Og selvfølgelig har I Amway med i ryggen hele vejen! Faktisk vil Melodie og hendes team investere i infrastrukturen for Amways forsyningskæder og i kompetencer i at yde kundeservice for at give både ABOer og kunder en endnu bedre oplevelse. Det er en investering, der vil gøre det nemmere for jer at gøre det, som I er bedst til, nemlig at opbygge jeres forretninger ved at sætte de mennesker først, som I holder af.

© Stocksy

2. Digital viden

Digitaliseringen, som i forvejen var i gang med en kraftig omstilling af hele verden, trådte endnu mere på speederen under pandemien. Ligesom for mange detailforretningers vedkommende er effektive digitale shoppingplatforme og online værktøjer til forretningsstyring afgørende for succesen. Amway har set, hvordan offline grupper fortsat kan blomstre på nettet, og online grupper kan vokse på måder, de formentlig ikke kan offline. Fordi Amway er en virksomhed, der bygger på personlige relationer, er denne online tendens en kolossal forretningsmulighed for alle ABOer.

Melodie har en vigtig meddelelse til alle ABOer om nye måder arbejde på: "Amway har som målsætning at arbejde sammen med jer om at videreudvikle forretningsmetoder ved at anvende nye teknologier, oplære i nye forretningsmetoder og udnytte tendenser på markedet forretningsmæssigt." Ved at anvende disse forretningsmetoder vil det hjælpe jer med at opbygge jeres forretning yderligere og opnå større indtjening. Og jeres digitale viden vil hjælpe jer med det. Ved at omstille jeres forretning ved hjælp af digitale værktøjer, ved at koble det online og offline sammen og ved at finde en ny måde at gøre tingene endnu bedre på vil det forbedre den måde, hvorpå I driver jeres Amway-forretning. Og det er en stor del af, hvad A70-visionen går ud på.

Det kan måske virke overvældende at skulle omstille sin forretning helt digitalt, men glem ikke, at Amway står jer bi hele vejen i processen. Og som Melodie så udtryksfuldt siger: "Hvis man vil opnå nogen andre resultater, må man stoppe med at gøre de ting, man altid har gjort. Det betyder ikke, at det, som Amway har gjort hidtil, ikke var været godt, det betyder bare, at der kan være nye måder at opnå endnu bedre resultater på."

© iStockphoto

3. Vækstmentalitet

Vær åben, bevar nysgerrigheden, og bliv ved at stille spørgsmål. Når I er åbne over for forandringer og har viljen til at prøve nyt, vil det hjælpe jer og jeres Amway-forretning med at vokse! Som Jay Van Andel udtrykte det: "Amway er en succesrig virksomhed, fordi vi bevarer det bedste fra før, men følger med tiderne." Så for at I kan få succes med jeres forretning, skal I være fleksible og være åbne over for nye måder at gøre tingene på.

Til at hjælpe jer med det vil Amway også skabe en vækstmentalitet for at lære nye måder at arbejde på og ikke blot gøre, hvad vi altid har gjort. Det er afgørende at søge nye og bedre måder at støtte ABOer på hele vejen! Som Melodie siger: "Det er vigtigt udvise en vækstmentalitet, vise, at vi er i stand til hele tiden at udvikle os igennem erfaring og læring, at vi er parate til at tage chancer, med den viden i baghovedet, at hvis vi fejler, har vi lært noget nyt, som vi vil hjælpe os." Først og fremmest vil Amway arbejde og fungere som én stor gruppe med ABOer overalt i Europa og det sydlige Afrika for at kombinere forskelligartede kompetencer og evner med det formål at opnå store resultater!

"Amway er en succesrig virksomhed, fordi vi bevarer det bedste fra før, men følger med tiderne."
- Jay Van Andel

4. Få – nemt – nye kunder

Som led i Amways A70-vision bestræber vi os på at gøre det ti gange lettere for ABOer at opbygge kundegrupper. Gensidige relationer med kunder vil skabe grundlaget for vedvarende indtjening – især for nye ABOer. Men Amway ved, at det er en udfordring at skaffe nye kunder, og derfor er det Amways målsætning at arbejde sammen med jer om at hjælpe nye ABOer med at lære at drive og løbende blive bedre til at drive deres forretning. Og en vigtig ting i den henseende er, at det ofte er en udfordring at kunne præsentere produkter for potentielle kunder på nettet. Som Melodie udtrykker det: "En positiv kundeoplevelse vil hjælpe med at gøre ABOer bedre til at tiltrække nye kunder." Ved at hjælpe nye ABOer med at blive bedre til disse ting, sideløbende med Amways A70-vision, vil de hurtigt opnå indtjening, og de vil blive hos Amway længe nok til at få øjnene op for mulighederne i det lange løb.

Og når ABOer og Amway i samarbejde fortsat lægger sig i selen fremover, vil I kunne slippe jeres fulde potentiale løs. Amway ser frem til at arbejde sammen med jer fremover og støtte jer løbende igennem hele processen!

Vi anvender cookies for at kunne tilbyde dig den bedste oplevelse på vores website. Cookies er filer, der gemmes i din browser og bruges til at hjælpe med at gøre din oplevelse på nettet mere personlig.

Hvis du derfor fortsætter med at anvende vores website uden at ændre indstillingerne, accepterer du brugen af cookies.

Jeg er indforstået