ABOER I FOKUS

50 års skønhed … ARTISTRY Beauty

ARTISTRY

Glædeligt  50-års-jubilæum, ARTISTRY!

Jo ældre jeg bliver, jo hurtigere går tiden. Hver dag undrer jeg mig over, hvor dagene, ugerne, månederne og årene bliver af - men i stedet for at reflektere over den tid, som flyver af sted, foretrækker jeg at se tilbage og mindes alle de begivenheder, der har ført mig til det sted i livet, hvor jeg er nu ... det får mig til at smile.

ARTISTRYTMer på vej til at fylde 50 år, og det er det perfekte tidspunkt at mindes 50 år med vækst, innovation, succes og ægte skønhed. Jeg kunne nemt skrive om varemærket, og hvor succesfuldt og unikt det er, men det ved de fleste af jer allerede. I stedet vil jeg gerne dele med jer, hvad 50 års skønhed betyder, set med en professionels øjne efter 30 års erfaring.

Innovativ hudpleje

Jeg begyndte i skønhedsbranchen i 1988, og jeg forelskede mig i sundhed, velvære og hudpleje. Jeg interesserede mig for det nye, det banebrydende, hvordan ingredienserne virkede, hvordan produkterne var sammensat, og hvilken effekt, de havde på huden. Men i begyndelsen af 1990’erne blev jeg stadig mere passioneret omkring uddannelse. Jeg gik op i viden, ikke et bestemt varemærke. Jeg mente, at hvis man virkelig vidste, hvordan huden fungerer, og man virkelige forstod produktets ingredienser, så kunne man vælge den produktserie, som passede bedst til en selv, sine kunder og sin forretning.

I 2007 ændrede det sig fuldstændigt. Et uventet telefonopkald og muligheden for at undervise i hele verden ændrede mit liv og mine holdninger. To dage i Ada, Michigan med ARTISTRYs Research and Development-team åbnede mine øjne for en verden, jeg aldrig før havde set. En verden af dygtige forskere; moderne teknologi og innovation; sjældne, overlegne ingredienser og en række hudplejeprodukter, som kunne ændre enhver kvindes (og mands) hud i hele verden.

Grundlæggernes vision

Jeg kunne ikke tro, at hele verden ikke kendte varemærket ARTISTRY. Jeg var hooked. Jeg var engageret - men det stoppede ikke der. Mine 30 år med undervisning, uddannelse og forelæsninger er kun blevet bedre af, at jeg de sidste ti år har repræsenteret verdens bedste hudplejevaremærke. Et varemærke, som blev grundlagt med en kærlighed til skønhed og sundt velvære og aldrig har opgivet sine grundlæggeres vision ... at “hver en kvinde er et individ, som ingen andre, sit eget kunststykke” … det samme er varemærket ARTISTRY.

  • Edith Rehnborg Cosmetics var den oprindelige inspiration bag ARTISTRYs varemærke i 1950’erne - med naturlige ingredienser og banebrydende ingredienssammensætninger
  • Sådan så ARTISTRYs komplette produktsortiment ud i 1970'erne
  • Vores favoritvaremærke inden for kosmetik havde engang en sommerfugl som logo og en sprudlende skrifttype - noget af en modsætning til det nuværende elegante, moderne logo!
  • For fem år siden var ARTISTRY YOUTH XTEND varemærkets første anti-ageing serie, med solbeskyttelse kombineret med ingredienssammensætninger fulde af antioxidanter
  • Global Creative Director Olivier van Doorne revolutionerede ARTISTRYs look med sit crescendo-emballagedesign
  • Flora Chic Eau de Parfum er den første duft fra varemærket ARTISTRY
  • Teresa Palmer har i mange år været ansigt for ARTISTRY i hele verden, for eksempel for premiumserier som Supreme LX
  • Den nye essentials-produktserie by ARTISTRY fik en frisk makeover sidste år

Glædeligt 50-årsjubilæum, ARTISTRY!

Lignende indhold

Få din forretning til at vokse med disse særlige værktøjer

Personlig pleje

Mere

Vi anvender cookies for at kunne tilbyde dig den bedste oplevelse på vores website. Cookies er filer, der gemmes i din browser og bruges til at hjælpe med at gøre din oplevelse på nettet mere personlig.

Hvis du derfor fortsætter med at anvende vores website uden at ændre indstillingerne, accepterer du brugen af cookies.

Jeg er indforstået