ABOER I FOKUS

ARTISTRYs udvikling

ARTISTRY

“Enhver kvinde er et individ som ingen andre, et selvskabt kunstværk”

De inspirerende ord fra Edith Rehnborg, banebrydende iværksætter og stifter af ARTISTRY™, er lige så aktuelle i dag, som dengang varemærket blev grundlagt for 50 år siden. Og selv om nogle ting forbliver de samme, skal der stadig forandring til. Verden, din Amway-forretning - de er ikke statiske. De udvikler sig. Det samme gør ARTISTRY, hvis udvikling hjælper dig med at opnå succes.

Ikke mange varemærker kan se tilbage på 50 år med vækst, succes og inspiration. ARTISTRY er blandt verdens ti bedst sælgende kvalitetsmærker inden for skønhed*, og det sælges i mere end 50 lande og regioner. Produkterne anvendes af 5 millioner kvinder i hele verden.

Powerparret Edith og Carl F. Rehnborg troede på skræddersyet velvære og skønhed

Det er ikke tilfældigt. Da Edith Rehnborg stiftede ARTISTRY, gjorde hun det på et grundlag af kærlighed til og påskønnelse af alt, der har at gøre med skønhed og velvære. Hun og manden Carl F. Rehnborg, stifter af NUTRILITE™/NUTRIWAY™, kombinerede dette med naturen og videnskaben for at skabe velvære- og skønhedsprodukter som – også i dag – understøtter, styrker og hylder det personlige og individuelle.

Med sin seneste udvikling bygger ARTISTRY videre på det solide grundlag med varemærkets tre nye søjler:

Naturlige ingredienser

Ingredienser fra naturen former grundlaget for alle ARTISTRYs produkter

Rene, men yderst effektive ingredienser spiller en vigtig rolle i ARTISTRYs hudplejeprodukter. Dette omfatter frugter, såsom acerola-kirsebær høstet på bæredygtige Nutrilite-landbrug, samt rent vand fra norske fjorde, pink rock-mineraler fra Himalaya, perleprotein, svampeenzymer – alle særligt udvalgt af ARTISTRY på grund af deres blide effekt i de pågældende produkter.

Perfektioneret af videnskaben

Årevis af videnskabelig research og udvikling har ført til fremragende skønhedsformler og innovation

ARTISTRYs Research and Development-team har også imponeret med fantastiske videnskabelige ingredienssammensætninger og produktanvendelsesmetoder. Videnskab er kernen i ARTISTRY. Vi har mere end 50 års erfaring med hudsundhed med påviste virkninger opnået gennem omfattende kliniske test og sikkerhedstest – og en 100 % tilfredshedsgaranti. Fra patenteret Micro-X6-peptid i anti-ageing-serien YOUTH XTEND™ til unikke Vita-C Complex og Hyaluronic Acid Bi-Action Blend i INTENSIVE SKINCARE™ Vitamin C +HA Treatment (med den innovative aktiveringslåg) har ARTISTRYs forskere høstet og respekteret naturens kraft og styrket den med banebrydende teknologi for at skabe fremragende produkter.

Skræddersyet til dig

ARTISTRY mener, at alle kvinder har en individuel skønhed

Edith Rehnborg troede altid på, at “enhver kvinde er et individ som ingen andre, et selvskabt kunstværk”. Det har ARTISTRY aldrig glemt, og derfor blev mere end 32.000 ansigter fra hele verden analyseret for at udvikle produktløsninger baseret på hver kvindes individuelle skønhed og behov. Nu er det tid til at omfavne din unikke skønhed med produkter, som blev skabt med personalisering i tankerne.

Stor varemærkeudvikling

ARTISTRY har en voksende portfolio af underserier, som arbejder sammen om at behandle alle hudtyper i hvert trin af hudplejen samt makeup til ethvert look. Sørg for at fortælle kunderne om dem alle, og lad dem prøve og teste produkterne under præsentationerne. Fortæl dem historien om ARTISTRY, varemærkets filosofi, og hvordan det plejer og hjælper dem med at udtrykke deres personlige skønhed. Derudover udgør varemærkets unikke arv og stærke tilknytning til NUTRIWAY en enestående krydssalgsmulighed for ABOer – Michelle D’Aillard fortæller os mere i Beauty Buzz.

Skønhedsfællesskab

#BuildKnowledge #ShareYourStory #CreateExcitement

Mere end noget andet handler ARTISTRY om dig. Du kender det, du elsker det, du tror på det. Du er et levende bevis på, at produkterne virker. Så hold dig ikke tilbage – spred din viden og kærlighed til skønhed og velvære ved at dele ARTISTRY med resten af verden. Lær produkterne at kende, test dem, brug dem og del dine oplevelser med ARTISTRYs fællesskab (og alle andre) på de sociale medier. #BuildKnowledge #ShareYourStory #CreateExcitement

*Kilde Euromonitor International Limited. Skønhed og personlig pleje 2017, kategorien Premium skønhed og personlig pleje, målt på globalt detailsalg i 2016

Lignende indhold

Tillykke, ARTISTRY!

ARTISTRY

Mere

Fra kunst og kultur til mode

ARTISTRY

Mere

Vi anvender cookies for at kunne tilbyde dig den bedste oplevelse på vores website. Cookies er filer, der gemmes i din browser og bruges til at hjælpe med at gøre din oplevelse på nettet mere personlig.

Hvis du derfor fortsætter med at anvende vores website uden at ændre indstillingerne, accepterer du brugen af cookies.

Jeg er indforstået